Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2015 21:33 - Благодаря ...... за вниманието
Автор: thalifan26 Категория: Тя и той   
Прочетен: 2311 Коментари: 0 Гласове:
2



 Нещо , което не можеше да опишеш с думи е трудно да се започне ......

Наистина много мислех как да започна и да напиша нещо смислено и подредено правилно . Но е много трудно поне в случая . Не знам честно казано , защо изобщо споделям и пиша всичко това и то с толкова непознати и сигурно точно , защото Вие сте непознати ми е толкова лесно . 

В момента чувствам толкова много неща , които са трудни за описване с няколко подредени букви ... Лесно ли е постоянно да те нараняват да те съсипват след себе си да оставят една развалина едно нищо . Човек малко по малко свиква с това и го преодолява , но много хора търсят помощта на някой друг или се затварят в себе си правят неща , които ги държат в един вид застой . Техния живот спира заради някакъв човек .И след като този човек те е наранил те пита как си и ти изтръпваш спираш да дишаш и сърцето ти се свива от болка и то защото си имал чувства към някого . Защото той те е накарал да го харесаш да изпитваш нещо и накрая ти е казал , когато ти си искал да му дадеш всичко ....казал ти е искам да остана сам да няма никого до мен . 
Да ОК това се разбира като егоизъм , но ако не мислиш само за себе си и имаш различно мислене се вижда по много по различен начин . Колкото и да те боли и да изпитваш болка трябва да направиш този компромис към човека , който ти е дарил дори и малко от времето и ако наистина е така чувствата си .......Най най важното е поне според мен да не показваш колко много те боли на никого , защото започва съжалението от много от хората (поне това е моето мннение и гледна точка ) всички хора си имат проблеми , но има и такива хора , които търсят внимание и т. н. 

Много ми е трудно да пиша всичко това , а какво остава ако тртябва да го кажа на някого мисля , че тук успявам по един или друг начин да кажа каквото искам и да ми е по леко ( защото ако си споделял ти е по леко ) според мен не е така понякога болката е много силна и каквото и да кажеш и да ти кажат нищо не променят ,освен ако сам не се справиш и не продължиш в много от случайте никой не може да ти помогне .....

Отново много благодаря за вниманието ......
Поласкана съм , че има хора които четат до край това което пиша ....
пожелавам ви хуубава вечер и до скоро аз пак ще споделя с вас ... :) 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thalifan26
Категория: Тя и той
Прочетен: 16882
Постинги: 19
Коментари: 7
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930