Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2007 18:47 - vIcovE
Автор: spomencheta Категория: Забавление   
Прочетен: 4051 Коментари: 1 Гласове:
0



- Този автомобил Ваш ли е?
- Частично е мой.
- Как така?!
- Ами как, по документи е на жена ми, кара го синът ми, понякога за уикенда го взима дъщеря ми, когато трябва да се ремонтира е мой.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
На митницата:
- Злато?
- Да!
- Оръжие?
- Да!
- Наркотици?
- Да!
- Леле! Мога ли да се снимам с вас?
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Съдията:
- Трябва да се опитате да станете друг човек.
- Вече се опитах, но ме затвориха за подправяне на документи.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Влиза шефът в офиса и гледа - всички си опнали краката и пушат!
- Колко пъти съм ви казвал да не пушите по време на работа!
- Че кой работи...?
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
  Стара маймуна обяснява на млада какво е условен рефлекс:
- Сега ще натисна този бутон, а онзи идиот с бялата престилка ще ни донесе по банан.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

Пияница към жена си:
- Лягам си. Събуди ме, като ми се допие!
- Аз как да разбера, че ти се е допило?
- Ти само ме събуди...
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Пияница върви по улицата с бутилка в ръка и пита минувач:
- Пиеш ли?
- Не, защо?
- Тогава ми подръж шишето да си вържа обувката!Пияница върви по улицата с бутилка в ръка и пита минувач:
- Пиеш ли?
- Не, защо?
- Тогава ми подръж шишето да си вържа обувката!
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Реклама:
- Мамо, защо са ти толкова нежни ръцете?
- Защото татко ти мие чиниите.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Идеалният мъж не пие, не пуши, не играе хазарт, не спори и не съществува.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Влизат в аптеката момче и момиче. Разглеждат противозачатъчните. Той я пита:
- Защо са толкова скъпи?
Тя го завежда при памперсите и му показва една опаковка от тридесет лева:
- Сега още ли мислиш, че противозачатъчните са скъпи?
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
- Главата ти е като компютър!
- Умна?
- Не, квадратна!
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Младеж пита момиче:
- Би ли могла да се омъжиш за богат глупак?
- Трудно ми е да преценя... Колко пари имаш?
 
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
В препълнен автобус дребен мъж:
- Госпожо, махнете си лактите от раменете ми!
- Това не са лакти, а гърдите ми...
- Тогава останете така...
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-












Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - sladkata__v.i.p__kukla
28.06.2009 14:48
tupyyyy....[!]
skykъъъъъ ... [ (sun) ]
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: spomencheta
Категория: Забавление
Прочетен: 1671624
Постинги: 4
Коментари: 608
Гласове: 31
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930